Klacht: Zenfing niet ontvangen

op 18 augustus 2017 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een week geleden bestelden we 2 horloges. We ontvingen hiervan de factuur en de barcodes. De 2 pakketjes konden we volgen op de tijdslijn. Reedd 2x zouden ze worden geleverd, tevergeefs. Vandaan staat opeens op de tijdsbalk , bezorgdatum onbekend.
Op mijn mails wordt niet gereageerd laat staan op tel. klacht.
Kontaktname met klantendienst Post nl, niets wijzer geworden…….wordt vandaag bezorgd antwoorden ze nochthans op tijdslijn \” bezorgdatum, onbekend \” .
Groupdeal hou ik voor bekeken.

Gewenste Oplossing:

Na ontvangst zending en/ of contact met uitleg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupdeal

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 20 augustus 2017 om 10:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Lor,

Erg vervelend om te vernemen dat de track & trace code van PostNL niet de juiste informatie heeft gegeven.
Hierbij hadden wij u uiteraard graag bij willen helpen, maar onder uw e-mailadres en ordernummers kunnen wij helaas geen mails terugvinden.

Gelukkig hebben wij ondertussen van PostNL vernomen dat beide bestellingen afgelopen vrijdag bij u bezorgd zijn.
In dat geval wensen wij u veel plezier met deze aankopen!

Met vriendelijke groet,

Team GroupDeal
info@groupdeal.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Ferre