Klacht: Zenfing niet ontvangen

op 18 augustus 2017 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Een week geleden bestelden we 2 horloges. We ontvingen hiervan de factuur en de barcodes. De 2 pakketjes konden we volgen op de tijdslijn. Reedd 2x zouden ze worden geleverd, tevergeefs. Vandaan staat opeens op de tijdsbalk , bezorgdatum onbekend.
Op mijn mails wordt niet gereageerd laat staan op tel. klacht.
Kontaktname met klantendienst Post nl, niets wijzer geworden…….wordt vandaag bezorgd antwoorden ze nochthans op tijdslijn \” bezorgdatum, onbekend \” .
Groupdeal hou ik voor bekeken.

Na ontvangst zending en/ of contact met uitleg.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupdeal

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 20 augustus 2017 om 10:04 geantwoord

Beste heer Lor,

Erg vervelend om te vernemen dat de track & trace code van PostNL niet de juiste informatie heeft gegeven.
Hierbij hadden wij u uiteraard graag bij willen helpen, maar onder uw e-mailadres en ordernummers kunnen wij helaas geen mails terugvinden.

Gelukkig hebben wij ondertussen van PostNL vernomen dat beide bestellingen afgelopen vrijdag bij u bezorgd zijn.
In dat geval wensen wij u veel plezier met deze aankopen!

Team GroupDeal
info@groupdeal.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Ferre