Klacht: Zending ontangen en bedrag afgeoekt zonder mijn toestemming

op 01 februari 2014 over docdata payments in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb een proefzending aangevraagd en ontvangen van found docdata payments voor stop smoking patch. Ik heb die betaald dat was € 3,99.
nu ontvang ik weer een pakket en wordt er een bedrag van mijn rekening afgeschreven die ik terug heb laten boeken.
Er is geen adres om het pakket terug te kunnen sturen.
Hoe doe ik dat nu?

Indien ik het pakketje terug kan sturen en verder met rust gelaten word door het bedrijf.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar docdata payments over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door docdata payments in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat docdata payments een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

docdata payments

Heeft op 03 februari 2014 om 09:39 geantwoord

Docdata Payments handelt het betalingsverkeer af voor een groot aantal webwinkels. Na het afhandelen van de betaling laten wij de webwinkel weten dat er betaald is en storten wij het geld op de bankrekening van de webwinkel. Wij leveren zelf de bestelde producten of diensten niet uit.
Wij hebben de contactgegevens van de desbetreffende webshop naar de klant gestuurd zodat de webwinkel rechtstreeks benaderd kan worden en de eventuele machtiging bij hen opgezegd kan worden.

Alle klachten die gemeld zijn door wachtende1