Klacht: Zending nooit aangekomen

op 29 april 2017 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Ik heb inmiddels al ruime tijd terug 3 hoesjes besteld waarvan er 1 de goedkoopste en eigenlijk de minste van de 3 ik had liever de andere 2 gezien en die wel aan gekomen is niet.
Het was ook raar want had ze op het zelfde moment besteld en kreeg apparte mails dat er indderdaad 1 los is verzonden (die is aangekomen) en de andere 2 ook los bij elkaar.
Uiteindelijk is er dus wel 1 aangekomen en de andere 2 niet.

Ik wil de 2 hoesjes eigenlijk wel hebben maar ik wil garantie hebben dat ik ze ook krijg.

Geld terug is altijd goed

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van MiniInTheBox.com

5 maanden geleden - wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht VRVRVRVRVR

5 maanden geleden - Mijn bestelnummer was: 1703150826904880

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 29 april 2017 om 11:11 geantwoord

Beste Vera Ruijgt,

Dit is Customer Service Supervisor Sílvia. Ik ben oprecht verontschuldigen voor wat er gebeurd is en alle ongemakken veroorzaakt. Ik zal op deze zaak en het probleem op te lossen, om uw tevredenheid te voldoen.

Onze oprechte spijt dat u het pakket nog niet ontvangen heeft. Het spijt ons voor het ongemak. We hebben het nagekeken we bevestigen dat uw bestelling werd verzonden op 2017-03-16 2017-03-15 met als referentie # PNL9942978694 SYLLT42978695. U kan het tracken op volgende link:
http://www.17track.net/en/track?nums=PNL9942978694 SYLLT42978695.

Uw pakket is momenteel nog onderweg naar zijn bestemming. Mogen we u er vriendelijk op wijzen dat voor deze bestelling ontraceerbare Postverzending werd gekozen, wat onze goedkoopste verzendingsmethode is. De verzendingstermijnen zijn niet altijd tijdig en nieuwe trackingresultaten kunnen soms langzaam verschijnen. Omdat uw bestelling verzonden werd via een regulier postkantoor, moet het door verschillende postkantoren en landen getransfereerd worden, wellicht word het ook geopend en gecontroleerd door de douane. Ook slechte weersomstandigheden zullen een grote invloed hebben op de verzendingstermijn. De meest voorkomende reden van een niet geslaagde levering, is dat de postbode de ontvanger niet kan bereiken. Zoals een verkeerd adres, of wanneer er niemand thuis is op moment van levering.

We betreuren dit verzendingsprobleem, om uw pakket te kunnen vinden hebben een onderzoek ingediend bij uw lokale postkantoor. Hierbij zijn verschillende post- en douanekantoren betrokken die onderling uitzoeken waar uw pakket zich bevind, dit zal tussen de 1-2 maanden duren voor we bevestiging krijgen.

Eventueel kan u toetsen bij uw postkantoor, of ze het pakket met referentie PNL9942978694 SYLLT42978695 ontvangen hebben. Sommige postkantoren kunnen resultaten verkrijgen voor ontraceerbare pakketjes. Omdat dit een lokale gebeurtenis is zult u via hen sneller resultaat kunnen krijgen.

Uw geduld en begrip om het onderzoek van 2 maanden af te wachten worden zeer gewaardeerd. We hopen dat het pakketje zal geleverd worden nog voordat we antwoord krijgen van het postkantoor.

Silvia
www.miniinthebox.com klantendienst

Heeft op 01 mei 2017 om 11:14 geantwoord

goed dat ze het helemaal mailen en uitleggen, jammer dat het nog 2 maanden duurt is al veel te laat nu dus heb er niks meer aan jammer..

Alle klachten die gemeld zijn door VRVRVRVRVR