Klacht: Zending niet ontvangen noch terugbetaald

op 08 augustus 2017 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Beste,

In februari deed ik een bestelling via miniinthebox. Ik was tot op de dag van vandaag nog steeds op die bestelling. Wanneer ik een klacht indien via de site krijg ik keer op keer exact het zelfde antwoord. Ik moet geduld hebben en zo verder. De laatste keer mailde ik om mijn geld terug te vragen. Opnieuw standaard antwoord. Ik zal nooit meer iets bestellen bij mini in the box dat is zeker! Toch zou ik heel graag mijn geld terug willen. Ik wil niet dat er een nieuwe verzending komt of wat dan ook.

Wanneer ze mij gewoon het bedrag terug storten van mijn aankoop die ik nooit heb gekregen, en wanneer ik niet nogmaals het exacte antwoord terug krijg.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van MiniInTheBox.com

1 maand geleden - Geachte Ine Van haerenwat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht I11

1 maand geleden - Beste, het ordernummer is : 1702270326780861

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 16 augustus 2017 om 20:19 geantwoord

Beste Ine vh,

Onze oprechte verontschuldigingen voor de vertraagde bestelling. Het is zeer ongebruikelijk dat u uw zending nog steeds niet hebt ontvangen. We zullen de volledige terugbetaling van uw bestelling verzorgen, omdat we denken dat uw zending bij de douane ligt, of kwijt is geraakt tijdens het transport.

De terugbetaling zal 8.03 EUR zijn.

De terugbetaling wordt teruggeboekt naar de rekening die is gebruikt om deze bestelling te betalen. De verwerking van terugbetalingen door LightInTheBox.com duurt meestal 3-5 werkdagen en het kan nog eens 7-25 werkdagen duren voordat het geld op uw rekening staat. Als de melding van de terugbetaling niet op uw volgende bankafschrift staat, kunt u contact opnemen met uw bank of met ons.
Bedankt voor uw begrip en medewerking.

Carla
www.miniinthebox.com