Klacht: Zending niet ontvangen

op 15 februari 2018 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 22 november 2017 een nieuw telefoonhoesje uitgezocht voor mijn vriendin als kerstkado en de bestelling geplaatst op Mini in the box omdat ik voorheen goede ervaringen met de webshop heb gehad. 23 november 2017 is mijn bestelling verzonden maar tot op heden (11 februari 2018) heb ik nog steeds geen pakket ontvangen en op de tracking pagina is de laatste track melding van 27 december 2017 ergens in China….
Na een maand wachten heb ik op 27 december 2017 een bericht gestuurd om te vragen of mijn zending vertraagd is of dat het bijna komt. Na excuses voor de lichte vertraging vragen ze me om geduld te hebben en af te wachten tot 21 januari 2018 want dan is de zending 60 dagen onderweg. Hiermee ga ik akkoord en met al mijn geduld wacht ik af maar omdat ik op 25 januari 2018 nog steeds niets heb ontvangen en omdat ik op de trackpagina zie dat het pakket nog steeds in China stil lijkt te staan stuur ik nogmaalg een bericht naar Mini in the box. Het lijkt alsog ik een automatisch verzonden mail krijg met nogmaals oprechte spijt en benadrukken dat het uitzonderlijk is dat het pakker nog niet is aangekomen vragen ze me om het onderzoek bij het lokale postkantoor af te wachten dat 1-2 maanden kan duren. Maar mijn pakket ligt nog helemaal niet bij het lokale postkantoor dus ik heb er helemaal geen vertrouwen meer in…

Gewenste Oplossing:

Ik vind het belachelijk dat mijn pakket nog steeds niet is aangekomen en het lijkt er totaal niet op dat het ooit nog gaat aankomen. Omdat ik zoveel geduld met ze heb gehad vind ik dat ze als tegemoetkoming opnieuw een pakket moeten verzenden met het telefoonhoesje dat ik besteld had als kerstkado voor mijn vriendin... Of ik wil telefonisch iemand spreken want de mails lijken op automatisch beantwoorde mailtjes waardoor ik niet het gevoel heb ik dat ik persoonlijk gehoord wordt. Mocht dit niet lukken wil ik mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 15 februari 2018 om 08:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Demi Kellenaers,

Onze oprechte excuses voor de vermiste zending; wij zullen een nieuwe zending regelen.

Let op: de verwerkings- en verzendtijden zijn identiek aan uw eerste bestelling.

Zodra we uw pakket opnieuw hebben verzonden, sturen we u een bevestigingsmail ter referentie. Wij danken u voor uw begrip.

Nogmaals onze verontschuldigingen voor de vertraging en enig ongemak dat dit wellicht heeft veroorzaakt. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

Met vriendelijke groet,
Carla
www.miniinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door demiiix