Klacht: Zending niet ontvangen

op 20 december 2017 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb ruim 5 maanden geleden een bestelling geplaatst bij miniinthebox, met de hoop dat het voor mijn vakantie binnen zou komen. Helaas was dit niet zo. Helaas heb ik het pakket nog steeds niet ontvangen. Ik heb dit al 5 keer aangegeven en een klacht ingediend bij de klantenservice. Elke keer krijg ik hetzelfde standaard bericht. Wanneer ik boos ben geworden, kreeg ik een bericht dat ik een bonustegoed zou krijgen van 2,38 euro. Vind dit absurd, ben 5 maanden aan het wachten en dan krijg ik dit als tegoedbon.
Ik ga hier zeker nooit meer iets bestellen.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terugkrijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van MiniInTheBox.com

9 maanden geleden - wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

MiniInTheBox.com

Heeft op 20 december 2017 om 09:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door beaujanssen