Klacht: Zending niet ontvangen

op 17 december 2017 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste
Ik heb op 5/07/2017 een bestelling geplaats bij jullie deze heb ik tot op heden niet ontvangen.
Heb reeds meerder tickets aangemaakt en daar krijg ik gewoon een standaard antwoord op met weer wachten of door slecht weer en …. nu wil ik mijn geld terug of gewoon mijn zending!!!
Vriendelijke groeten

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn bestelling ontvang of mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van MiniInTheBox.com

1 maand geleden - wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Blockje

1 maand geleden - Nummer: 1707031127708268 Totaal: USD $ 11.78 Datum: July 05, 2017 Status: Verzonden

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 17 december 2017 om 11:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Sofie Block,

Onze oprechte verontschuldigingen voor de vertraagde bestelling. Het is zeer ongebruikelijk dat u uw zending nog steeds niet hebt ontvangen. We zullen de volledige terugbetaling van uw bestelling verzorgen, omdat we denken dat uw zending bij de douane ligt, of kwijt is geraakt tijdens het transport.

De terugbetaling zal 11.78 USD zijn.

De terugbetaling wordt teruggeboekt naar de rekening die is gebruikt om deze bestelling te betalen. De verwerking van terugbetalingen door LightInTheBox.com duurt meestal 3-5 werkdagen en het kan nog eens enkele werkdagen duren voordat het geld op uw rekening staat. Als de melding van de terugbetaling niet op uw volgende bankafschrift staat, kunt u contact opnemen met uw bank of met ons.
Bedankt voor uw begrip en medewerking.

Met vriendelijke groet,
Carla
www.miniinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door Blockje