Klacht: zending niet geleverd

op 27 mei 2017 over MiniInTheBox.com in de categorie Internetshops - Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 12 maart is mijn zending verzonden. Nu nog steeds niet binnen. Ik heb een ticket geopend, kreeg ik als antwoord nog 2 maanden te wachten. En als ander antwoord dat het binnen 6 maanden geleverd moet zijn.
Dit is veel te lang.

Mijn bestelnummer is:1703102326872710

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag dat de artikelen opnieuw verzonden worden. Ik heb al vaker besteld en tot nu toe alles binnen gekregen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 27 mei 2017 om 11:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Miranda Van dongen,

Onze oprechte verontschuldigingen voor de vertraagde bestelling. Het is zeer ongebruikelijk dat u uw zending nog steeds niet hebt ontvangen. We zullen de volledige terugbetaling van uw bestelling verzorgen, omdat we denken dat uw zending bij de douane ligt, of kwijt is geraakt tijdens het transport.

De terugbetaling zal 2.48 EUR zijn.

De terugbetaling zal op uw storecredit storten. U kunt het vinden bij \"Mijn tegoed& Bonustegoed\".
Bedankt voor uw begrip en medewerking.

Met vriendelijke groet,
Nuno
www.miniinthebox.com

Heeft op 27 mei 2017 om 11:11 geantwoord

Ze hebben het bonustegoed teruggestort waarmee ik het betaald had, alleen staat het onder verlopeb, waardoor het 0 is. Ik wil het volledige bonustegoed terug.

Alle klachten die gemeld zijn door mira1980