Klacht: zending

op 03 mei 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo, heb dus het postkantoor gebeld, en die zeggen dat het pakje terug is gestuurd, omdat er geen huisnummer op stond. Wat kan ik nu het beste doen, al s ik een nieuwe bestelling doe , ben ik duurder uit

Gewenste Oplossing:

als het pakje er is

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 03 mei 2016 om 08:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door doesje25
x