Klacht: Zenderwijziging

op 31 mei 2016 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Na 31-05-2016 is onze tv op zwart gegaan. Ik heb gebeld met de vraag of er wat fout was,maar het bleek een zenderwisseling te zijn. Ze kunnen mij niet vertellen wat ik moet doen om de zenders weer te krijgen. Wij betalen 19.95 per maand en dan mag je toch verwachten dat ze beeld leveren. Zijn nu de hele avond bezig en nog steeds niets. Moeten nu een deskundige inhuren om hopelijk weer beeld te krijgen. Ik ben heel erg boos dat dit zomaar kan. Wij zijn al heel lang lid van die clup en kunnen helaas nergens anders terecht omdat wij een half jaar in de camper wonen. Ik hoop dat er wat met de klacht gedaan kan worden. Met vriendelijke groet Lies Overbeek

Ik ben tevreden als ik weer beeld ontvang en de kosten vergoed worden die ik door hun moet maken.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Canaldigitaal

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Overbeek, Allereerst is het erg spijtig om te vernemen dat u sinds de wijzigingen met zwart beeld zit en dus niet van uw zenderpakket kunt genieten. Natuurlijk is het de prioriteit van CanalDigitaal om te zorgen dat alle abonnees gewoon kunnen genieten van het zenderaanbod binnen hun abonnement. Om u met uw specifieke probleem van dienst te kunnen zijn, heb ik echter wat meer gegevens van u nodig. Kunt u mij vertellen wat voor apparatuur u gebruikt? Denk hierbij aan het type en merk ontvanger; heeft u een dubbele kop op de schotel? Zijn er bepaalde zenders die u wel gewoon kunt ontvangen? Bijvoorbeeld het informatiekanaal op kanaal 14 en TV Oost op kanaal 77? Bij technische problemen geniet telefonisch contact doorgaans onze voorkeur. Op het moment dat u in de buurt bent van de installatie en een van mijn collega's heeft u aan de telefoon, kan er "live" meegekeken worden en zo gemakkelijk worden vastgesteld wat er aan de hand is. Indien het zo opgelost kan worden, kunnen wij u stap voor stap begeleiden, mits u apparatuur gebruikt die wij ondersteunen. Mocht dit het geval zijn en het u fijn lijken om benaderd te worden door een van mijn collega's, zou u dan wat contactmomenten kunnen voorleggen waarop u gebeld kunt worden terwijl u bij de installatie bent? Ik heb de mogelijkheid u terug te laten bellen tussen maandag en zaterdag van 09:00 tot 21:00. Ik hoop dat het probleem snel op te lossen is zodat u weer televisie kunt kijken in uw camper. Ik hoor heel graag van u. Met vriendelijke groet, Janet Webcare CanalDigitaal

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 28 juni 2016 om 12:03 geantwoord