Klacht: Zelfscankassa

profiel anoniem op 13 september 2021 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Vanmorgen gebruik gemaakt van een zelfscankassa bij de AH in
Oosterhout (NB) aan de Keiweg 11.
Kon geen betaling doen omdat er een icoontje verscheen met medewerker komt eraan wacht met betalen! Het voelde vernederend en denigrerend in de nabijheid van alle andere klanten.
Albert Heijn moet of stoppen met die zelfscankassa’s of een geavanceerder scanapparaat aanschaffen want dit slaat nergens op! Ik vroeg nog aan de medewerkster gaat u dit bij iedereen doen was de antwoord nee! Het systeem geeft aan dat er geen bonuskaart heeft gezien, ik zei vervolgens dat ik geen bonuskaart heb! Het was raar hoe de medewerkster nadat zij mijn gescande artikelen, opnieuw de helft gescand heeft dan vluggertjes pratend weg liep.
Voor mij is einde oefening zelfscankassa’s wacht liever lang in de rij waar een cassiëre mij helpt!

Nadat je vernederd bent is er geen oplossing voor!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door profiel anoniem