Klacht: zelfde reis verschillende prijzen

op 07 mei 2016 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,

mijn klacht is als volgt;

Als ik bougainvillea op zakynthos wil boeken van 24 t/m 31 aug 2 volw. 2 kinderen kost mij dit 1901 euro

Toevallig klikte ik op flezreizen en voerde zelfde gegevens in en kwam uit op 1479 euro

Dat is toch een verschil van 422 euro!!!!!!?

Kijk ik op transavia kosten mij alleen de vliegtickets 776 euro, zie ik bij de boeking dat de transportkosten 1364 euro is. Dat is 588 euro verschil.

Aangezien het appartement maar 420 euro kost zijn dit aardige prijsverschillen.

776 + 420 = 1196 zal eigenlijk ongeveer de prijs moeten zijn dan.

Enkele keren emailcontact gehad met neckernann , lees volgende;
Hartelijk dank voor uw email.

Bij het kiezen van flexprijzen wordt er gevlogen met lijndienstmaatschappijen. U heeft de keuze uit verschillende vluchten met andere tarieven.
Het kan inderdaad zo zijn dat u in dit geval goedkoper uit komt dan wanneer u voor de normale reis kiest waarbij er gebruik wordt gemaakt van de chartervlucht van Transavia.

Mocht u kiezen voor een flexreis dan dient u er rekening mee te houden dat de transfer exclusief is. Ook gelden er andere bagage tarieven. Deze tarieven kunt u terug vinden op de website van de betreffende Airline

Het mooie is dat Transavia de goedkoopste chartervlucht waar neckermaan gebruik van maakt in de normale reis aanbieding is en het lijkt mij dat een transfer geen 422 euro kost. Taxi op Zakynthos is maar een paar tientjes.

Hierna nog een keer emailcontact gehad met dezelfde ontwijkende antwoorden.Ook een email gestuurd dat ik een keer een goed antwoord ontvang en anders met mijn klacht ergens anders onderbreng. Tot op heden geen antwoord gekregen.!!

Gewenste Oplossing:

dat ze toegeven dat dit gewoonweg niet klopt en en dat ze dan in de tussentijd ook de prijzen aanpassen als er veranderingen zijn bij de normale reisaanbod

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

Bericht van Neckermann Reizen

8 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Peters, Wij hebben al een aantal maal geprobeerd telefonisch met u in contact te komen, om de verschillen in prijs en aanbod toe te lichten. Wij blijven dit proberen. Met vriendelijke groet, Neckermann Reizen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 10 mei 2016 om 06:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Peters,

Wij hebben meerdere malen telefonisch contact met u opgenomen, betreffende de klacht op Klacht.nl over het verschil in prijzen. Helaas hebben wij u telefonisch niet kunnen bereiken. Wij hebben een email gezonden met de
uitleg van ons aanbod en onze prijzen. En vertrouwen erop dat u voldoende bent
geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Neckermann Reizen

Alle klachten die gemeld zijn door marijness