Klacht: Zelf retour kosten betalen van 19.50

op 03 september 2016 over Autodoc in de categorie Auto Onderdelen

Heb een rechterachterlicht besteld via de site, ik heb gezocht op merk en type auto en kreeg toen foto`s te zien van de achterlichten. Ik heb op de rechterachterlicht geklikt en in winkelwagentje geplaatst en ben gaan afrekenen. Krijg ik een linker toegestuurd ,ik daarom gebeld dat ik rechter heb besteld, blijkt dus onder de foto van de rechterachterlicht de info van het linker achterlicht en bestel nummer te staan.Ik kon de linker retour zenden en ze sturen de rechter op.Ik moest 19.50 betalen voor het terug zenden.ik heb daarop een mail gestuurd om te vragen of dit normaal is,ik kies voor een rechter achterlicht, op de foto staat een rechter achterlicht ,maar de info eronder is voor de linker achterlicht.Ik had beter op moeten letten volgens auto doc ,dus ik krijg niet de verzend kosten vergoed. Ik vind dit gewoon de klant belazeren met verkeerde info over producten,als ik zoek op rechter achterlicht en zie foto van het rechter achterlicht en bestel deze door in het mandje te plaatsen dan verwacht ik ook een rechter achterlicht ,dat hun er de info van een linker onderzetten is niet mijn fout.

als ze mij het verzendbedrag terug storten

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Autodoc over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Peet54