Klacht: zegging / facturen/ incasso en 6 maanden gedoe en geen antwoord!

op 03 oktober 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

k heb meerder keren contact gehad met de klantenservice zij konden tot mijn verbazing helaas geen oplossing bieden of mij een duidelijk antwoord verstrekken.
Het gaat om de volgende situatie, het abonnement van mijn moeder is per 23 maart 2016 bij uw organisatie gestopt. Tot op de dag van vandaag komen er facturen binnen en wordt er tevens gedreigd met bijkomende incassokosten. Ook zou het signaal worden afgesloten wat natuurlijk dubieus is omdat er helemaal geen signaal meer zou moeten zijn. De medewerker van uw klantenservice wist mij alleen te vertellen dat het signaal pending is en daarom de facturen blijven binnenkomen een interne fout volgens de klantenservice. Dit zou nu op het hoofdkantoor worden stopgezet omdat de facturen niet zijn betaald. Als het signaal is stopgezet zullen de facturen misschien gaan stoppen beloofd werd dat dit op 16 augustus zou plaatsvinden. De medewerker kon helaas niet vertellen of dit gedoe nu is opgelost, en kon ook niet doorverwijzen naar een persoon dit antwoord wel zou kunnen geven, of de zekerheid geven dat het nu zal worden opgelost. Wel kon hij mij vertellen dat het abonnement op 23 maart, en dit dus niet onze fout is maar het intern niet goed gaat.

Na afspraken (zie onder) te hebben gemaakt in juli met een medewerker van de Klantenservice Patrick van der Velde is de kwestie nog steeds niet opgelost, de rekeningenstroom is ook weer op gang gekomen. Tot onze verbazing werd op 28 september is gewoon weer een bedrag van € 34,47 afgeschreven door Tele2. Hoe kan het zijn dat jullie steeds aanmaningen blijven sturen en ook nog geld afschrijven voor een abonnement dat al ruim 6 maanden is afgelopen!

We zijn hier nu vanaf april mee bezig en vind het echt ongelofelijk en ik eis per direct een oplossing voor dit gezeik. Iedere keer komt uw bedrijf met smoesjes dat het opgelost gaat worden en dat we nog even geduldig moeten afwachten. HET GEDULD IS OP!!!!!

Graag wil ik dan van u per direct een oplossing betreffende de openstaande facturen zodat het wordt hersteld, kwijtgescholden en niet meer verzonden. Ook eis ik van u dat u deze case per direct gaat regelen! en dit abonnement nu eindelijk stopzet.

Niet omdat het kan maar omdat het moet!!!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Nel de Sain

2 maanden geleden - Tele2 heeft schijt