Klacht: Zeer vrouw onvriendelijk

Welkom-123 op 12 december 2019 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Tot mij verbazing stond naast alle babyartikelen zoals babyvoeding baby luiers leuke baby spulletjes het schap van de lichamelijke verzorging voor de vrouw zoals maandverband vrouw verzorgende producten hoezo waarom belachelijk is het niet gewoon zo dat dit bij de verzorgende artikelen moet zoals shampo zowel voor heren als voor dames het zou eigenlijk wel gepast zijn als ze aan de andere kant van de babyartikelen het vak gevuld zou zijn met scheerapparaten lekker douche artikelen voor zowel de heren dan hebben we aan de linkerzijde de dames artikelen en aan de rechterzijde de heren in het midden de baby artikelen kan dit nou echt niet vrouw vriendelijker ik vind het niet kunnen

Als de vrouwen producten gewoon bij de verzorgende artikelen komt te staan en niet in een apart vak naast de baby spullen baby eten babyvoeding baby fruitje Enz maar gewoon waar het hoor lichamelijke verzorgende artikelen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Welkom-123