Klacht: Zeer verouderd park Hambachtal Duitsland

op 16 juli 2017 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Er stond op de website en in de papieren bij aankomst dat er een saunaplein was. Bij navraag bleek dat deze in mei al was gesloten. Wij gaven aan dat het wel in de papieren en op de site staat. Wij kwamen op vrijdag aan en op zondag is de tekst verwijderd. Het restaurant gedeelte in het zwembad is gesloten. Een stenen trap met een ketting sluit de gehele bovenverdieping af wat een zeer vervallen indruk maakt. Huisjes die gestript zijn en er verpauperd uitzien. Stoeptegels die allemaal gebroken zijn waardoor onze dochter zeer hard is gevallen en ons weekend totaal verpest was. Hiervan melding gemaakt doormiddel van formulier op de website. Zou binnen 1 week een reactie ontvangen. Na een week nog een mail gestuurd. Nu nog steeds geen reactie.

Een gratis verblijf voor zes personen op een park welke niet verpauperd is met een subtropisch zwembad.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 28 juli 2017 om 10:54 geantwoord

Heeft op 28 juli 2017 om 10:57 geantwoord

Dat is zeer vreemd, heb niet eenmaal een telefoontje ontvangen. Alleen een mail met een korting van 50,- en een toezegging van koos konijn voor onze dochter

Alle klachten die gemeld zijn door Pienplien