Klacht: Zeer verbaasd! Waardeloze service

op 13 oktober 2017 over Collect en Deliver in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket besteld, zou geleverd worden door ”Collect & deliver” ( nog nooit van gehoord ) inmiddels 6 dagen later is het pakket binnen; zelf moeten ontdekken dat er nieuwe decoratie ( bruine doos ) in onze achtertuin stond in de REGEN! Nog nooit eerder mee gemaakt !

Heb contact opgenomen met de webshop, krijg een nieuw artikel toegestuurd met het verzoek om niet meer met Collect and deliver te versturen

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Collect en Deliver over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Collect en Deliver in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Collect en Deliver een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Collect en Deliver

Heeft op 15 december 2017 om 13:15 geantwoord

Beste D. de Haan,
Deze week is ons account geopend op dit platform. U heeft een vervelende ervaring met ons bedrijf en daar zijn wij uiteraard niet blij mee. Wij doen onze uiterste best om ervaringen zoals die van u tot het minimum te beperken. Daarom nemen wij alsnog contact op om u te informeren.

De informatievertrekking van uw zending op onze track 7 trace pagina heeft voor u te wensen overgelaten. Dit komt omdat het pakket manco was (kwijt). De informatie toonde dit niet waardoor dit voor u zeker niet goed over kwam. We hebben onze chauffeur hierop aangesproken en de controles op eventuele vertragingen aangescherpt.

Toch bieden wij u graag een kleinigheidje om het leed te verzachten. Zou u hiervoor een reactie kunnen achterlaten? Dan neemt iemand van onze klantenservice contact met u op.
Mvg Jeroen

Alle klachten die gemeld zijn door NVT92