Klacht: Zeer verbaasd! Waardeloze service

op 13 oktober 2017 over Collect en Deliver in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket besteld, zou geleverd worden door ”Collect & deliver” ( nog nooit van gehoord ) inmiddels 6 dagen later is het pakket binnen; zelf moeten ontdekken dat er nieuwe decoratie ( bruine doos ) in onze achtertuin stond in de REGEN! Nog nooit eerder mee gemaakt !

Gewenste Oplossing:

Heb contact opgenomen met de webshop, krijg een nieuw artikel toegestuurd met het verzoek om niet meer met Collect and deliver te versturen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Collect en Deliver over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Collect en Deliver in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Collect en Deliver een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Collect en Deliver

Heeft op 15 december 2017 om 13:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste D. de Haan,
Deze week is ons account geopend op dit platform. U heeft een vervelende ervaring met ons bedrijf en daar zijn wij uiteraard niet blij mee. Wij doen onze uiterste best om ervaringen zoals die van u tot het minimum te beperken. Daarom nemen wij alsnog contact op om u te informeren.

De informatievertrekking van uw zending op onze track 7 trace pagina heeft voor u te wensen overgelaten. Dit komt omdat het pakket manco was (kwijt). De informatie toonde dit niet waardoor dit voor u zeker niet goed over kwam. We hebben onze chauffeur hierop aangesproken en de controles op eventuele vertragingen aangescherpt.

Toch bieden wij u graag een kleinigheidje om het leed te verzachten. Zou u hiervoor een reactie kunnen achterlaten? Dan neemt iemand van onze klantenservice contact met u op.
Mvg Jeroen

Alle klachten die gemeld zijn door NVT92