Klacht: Zeer trage schadeafhandeling

op 07 april 2017 over Aegon in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij zijn in juni 2016 betrokken geraakt bij een aanrijding met een klant van AEGON en nu, april 2017 worden we door AEGON nog steeds aan het lijntje gehouden over onze schade.

Elke keer is er wel wat, dan is het schadeformulier kwijt, dan weer een mail, dan hebben ze de getuigenverklaringen niet gehad, de schadebehandelingsafdeling heeft achterstand, vervolgens is de getuigenverklaring niet onder ede, dan hebben ze die verklaring onder ede weer niet ontvangen en als dat alles is ontvangen vragen ze zich wel af of de getuige zich wel gemeld heeft bij het ongeval. Uiteindelijk is alles afgelopen maandag ingeleverd bij AEGON en kregen wij de toezegging deze week bericht te krijgen over de schadeafhandeling. Maar helaas, ook deze week weer geen bericht, want de schadebehandelaar is niet aanwezig. Alles lijkt erop dat men het net zo lang wil rekken dat je het uiteindelijk maar opgeeft en zij niet hoeven uitkeren.

Gewenste Oplossing:

Als wij na 10 maanden!! wachten eindelijk het schadebedrag wat ons toekomt uitgekeerd krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Aegon over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Aegon in behandeling genomen

Bericht van

3 maanden geleden - Beste Patrickroth, Uw klacht heb ik doorgezet naar de schadebehandelaar. U krijgt binnen 10 werkdagen antwoord van deze afdeling. Vriendelijke groet, Niels Aegon Webcare

Reactie van de melder van de klacht patrickroth

3 maanden geleden - Beste Niels, Die 10 dagen is ons al zo vaak beloofd.... daar vertrouw ik niet meer op. 10 maanden komt eerst bij Aegon.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aegon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aegon

Heeft op 21 april 2017 om 15:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Patrickroth,

Van de afdeling heb ik begrepen dat u een brief ontvangt. Ik verwacht dat u deze eind volgende week ontvangt. Daarin wordt inhoudelijk ingegaan op de klacht over de schade. Daarom sluit ik deze klacht. Als u nog vragen heeft dan kunt u deze stellen via de contactgegevens in de brief.

Vriendelijke groet,
Sarah
Aegon Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door patrickroth