Klacht: Zeer slechte sevice en kwaliteit

op 11 januari 2014 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Wij zijn nou al ruim een maand bezig met internet en tv goed voor elkaar proberen te krijgen.
Maar jammer genoeg werkt kpn ons erg tegen.
Wij hebben interactieve tv, en moesten nieuwe kastjes kopen omdat de kpn kastjes het singaal niet of zeer slecht doorstuurt.
We hebben al meerdere malen gebeld maar werd eigenlijk steeds weer gezegt dat ze het niet wisten.
Toen ging onze modem opeens kapot, zou een nieuwe v8 modem opgestuurd krijgen.
Deze bleek bij aankomst het helemaal niet te doen.
Kpn ( weer) opgebeld en ze zouden weer een andere opsturen een v9, omdat met de v8 heel veel problemen waren zei kpn.
Dan sturen ze eerst een goedkope/slechte op en dan nu nog eens een goede sturen?
Weer twee dagen later eindelijk het kastjes ontvangen, blijkt het weer een v8 modem te zijn.
Direct met kpn gebeld en hun zeggen dat ze niet kunnen kiezen welke modem er word opgestuurd.
Terwijl ons toch duidelijk werd gezegt dat er een v9 modem opgestuurd zou worden.
Dit kastje doet het wel maar heel slecht.
Tv stoort continu en internet valt vaak weg.
We kunnen de computer niet aansluiten want dan hebben we in de helft van het huis geen internet en tv meer.
Probeer op dit moment steeds kpn te bellen maar zijn niet bereikbaar.
Internet is vrij snel ( beter dan de oude modem) als hij het doet.
Tv is ook prima als hij niet stoort.
Maar met de kpn kastjes zouden we geneens internet en tv hebben.
Dus moesten we ( dure) devolo kastjes kopen.
Ik hoop dat we eindelijk eens goed worden geholpen, hebben nou al ruim een maand geen vatzoenlijk internet en tv.

Dat het eindelijk word opgelost.
En we een goede modem opgestuurt krijgen die het wel trekt.
En een vergoeding van de devolo kastjes lijkt me op zijn minst ook netjes.
Aangezien kpn kastjes het niet kunnen trekken.
Of betere kastjes.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Internet

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Internet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Corinemuffin