Klacht: Zeer slechte service – valse beloftes!

op 23 januari 2014 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Heb in december afgelopen jaar een telefoon besteld via Typhone.nl. Het toestel vertoonde na een dag of drie al mankementen, dus besloot ik direct contact op te nemen met de klantenservice van Typhone. Hun advies aan mij was om het toestel ter reparatie op te sturen naar reparatiecentrum Dynalogic. Indien het probleem een fabricagefout betrof zou ik dan alleen hoeven betalen voor de afhaalopdracht door de koerier (14,20 eu). Zo gezegd, zo gedaan. Ik heb een pick-up aangemaakt en heb vooraf betaald via iDeal. Vervolgens is er nooit een koerier komen opdagen, en kon Dynalogic ook mijn RMA-verzoek niet achterhalen m.b.v. het referentienummer dat in het RMA-bewijs wordt vermeld. Het komt er dus op neer dat ik 14,20 heb betaald voor een afhaalopdracht die nooit heeft plaatsgevonden en die nota bene niet eens wordt herkend door het computersysteem van Dynalogic. ”Indien u alsnog wenst om uw toestel te laten ophalen zou u helaas opnieuw een ophaalopdracht moeten inplannen en wederom het bedrag van 14,20 eu moeten betalen”, aldus een callcenter agent bij Dynalogic. Hoogstwaarschijnlijk zou ik het bedrag van de eerste ophaalopdracht dan bij hen kunnen verhalen, maar dit moest wel nog even worden voorgelegd, werd mij verteld. Nu heb ik aangegeven het toestel niet meer retour te willen sturen (heb bij nader inzien namelijk erg weinig vertrouwen in het bedrijf), en dus weigert Dynalogic het bedrag voor de mislukte afhaalopdracht te vergoeden. Al hebben we het hier over slechts 14,20 eu, dit is toch alles behalve op een behoorlijke manier service verlenen?! Dynalogic is in een woord: waardeloos! Dus hierbij mijn advies: denk drie keer na voordat je je toestel ter reparatie opstuurt naar dit flutbedrijf!

Stoppen met het maken van loze beloften en op een gepaste, probleemoplossende manier service verlenen!

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 17 juli 2014 om 15:47 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Uw melding op klacht.nl is helaas aan onze aandacht ontschoten, waarvoor onze excuses. Wij nemen iedere melding serieus, aangezien servicegerichtheid bij Dynalogic hoog in het vaandel staat en opdat wij hiermee onze dienstverlening naar een hoger niveau kunnen tillen. De afgelopen periode hebben wij de strategie rondom het behandelen van klantfeedback onder de loep genomen en zijn wij tot de constatering gekomen dat we de site klacht.nl toevoegen aan de verwerking en terugkoppeling hierop gaan voorzien. Feedback die wij in de tussentijd ontvangen hebben via ons customer contact center (telefonisch of per mail) of via de door Dynalogic verstuurde klant enquête is wel actief en adequaat gebruikt om u als klant te helpen en onze dienstverlening te verbeteren.

Naar alle waarschijnlijkheid is de urgentie van uw melding inmiddels verlopen (en/of reeds naar tevredenheid behandeld), maar we willen u graag wel nog van een korte inhoudelijke reactie voorzien.

Vanzelfsprekend kunt u altijd met ons contact opnemen via het emailadres afspraak@dynalogic.eu voor een reactie, melding, vraag, of suggestie.

Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door L. Sony Xperia Z1