Klacht: Zeer slechte service SelektVracht

op 05 juli 2012 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 03.07.12 werd een pakje tevergeefs bij mij (in Weesp) angeboden. Op de kennisgeving stond vermeld, dat het pakje op 04.07.12 nogmaals aangeboden zou worden tussen 10:00 en 17:00 uur (moet je de hele dag binnen zitten om het pakje in ontvangst te nemen). Afhalen is niet mogelijk in het depot in Diemen. Ik heb ook nog naar de klantenservice in Utrecht gebeld (0,40 per minuut), die mij vertelde, dat de chauffeur nog onderweg was. Juist, de hele dag niemand gezien. Ook op een klacht via het internet (klantenservice) wordt niet gereageerd. Dit is misachting van de klant. Schande!

Ik wil mijn pakje!
Laat SelektVracht een punt inrichten waar men zijn pakje af kan halen (in Weesp).
Deutsche Post kan de bezorging beter overlaten aan de Nederlandse post!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 05 juli 2012 om 15:50 geantwoord

De klacht is in behandeling genomen. Wij hebben de geadresseerde geinformeerd dat het mogelijk is een pakje op een service punt te laten bezorgen.

Selektvracht B.V. Webcare Team

Reactie van de melder van de klacht Stuttgart

5 jaren geleden - Jammer is het, dat u zich niet excuseert voor het feit, dat we gisteren tevergeefs hebben zitten wachten op een chauffeur. Jammer is het ook, dat u reageert op de klacht op dit publieke forum en niet op mijn klacht, die ik via uw site deponeerde (dat ziet toch niemand, hè). Op de kennisgeving wordt aangegeven dat men weer langs komt tussen 10:00 en 17:00 uur. Dat zou best wat nauwkeuriger kunnen (bijv. tussen 10 en 12 of 12 en 14 uur). De mogelijkheid om het pakje naar een servicepunt te laten brengen is niet op de kennisgeving vermeld. Het telefoonnummer in Diemen, dat op de kennisgeving vermeld is, wordt niet opgenomen. Voor uw klantenservice in Utrecht laat u de klant 0,40 cent per minuut betalen. Dat is geen service. Kortom ik ben en blijf heel ontevreden!

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van DHL beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Stuttgart