Klacht: Zeer slechte service over internet en bellen niet terugbellen wacht morgen al meer als 3 weken

op 14 juli 2016 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Ik krijg maar 28mbt ipv 50 mbt gebeld en modem verplaatst maakt niets uit .
Monteur langs geweest ( expert) deze was naarcentrale gewesten de KPN monteur daarbij dat er max 42 mbt mogelijk was ( vreemd als je de postcode checker gebruikt is het 50 Mbt ) monteur in huis geweest had het over platte kabeltjes dat dat niet goed was ? Kabeltjes zaten bij het pakket van internet adsl / vdsl hij heeft vervolgens de stekker er afgehaald en kabel direct gelast op een stukje getwiste kabel dan zit er nog een stuk van 3 meter binnekabel KPN 1×4 tussen was volgens monteur ook niet goed we hebben het modem bij het Isra punt gezet is niet de meterkast want ik woon in een jaren 60 flat en er zit bij het raam een stopcontact KPN dus als daar het modem staat hebben de buren in de tuin goed internet . Inde gebruiks aanwijzing staat modem router centraal in de woning plaatsen ? Toch nogmaals getest met modem bij het raam .
Rechtstreeks met catkabel naar computer en het zelfde resultaat monteur zij dat hij wel stabieler was ? We zijn samen naar de manipulatiekast in de kelder gegaan maar daar kon hij niet in komen ik heb toen weer met Telfort gebeld en weer 50€cent armer verteld wat er aan de hand was daarna ging monteur weer weg . Telfort service zij dat ik vrijdag terug gebeld zou worden . Helaas vrijdag niet terug gebeld . Men had mij wel een sms gestuurd dat de storing was opgelost en als er problemen waren ik weer kon bellen dus ik bellen à 50€cent .
Ja meneer het is druk en ik moest maar wachten .week gewacht en weer niet gebeld . Weer eens gebeld à 50€cent ze konden me niet helpen ? Weer wachten op de afd klant relatie en niet terug bellen . Vandaag 14 juli 2016 weer gebeld à 50 € cent en nu zij de service medewerker dat hij een mail zou sturen naar zijn chef om de afdeling klant relatie me te laten terugbellen het is nu rond 6 uur Pm en nog niks behoort nu had ik al een relatie van 8 jaar met Telfort en ik ben het zat . Ik heb de monteur verteld dat ik al 40 jaar electronicus ben en heel veel verstand van zaken heb . Ik zit er nu aan te denken maar optezeggen na deze wanprestatie van Telfort . Als er iets met de kabel is laat de KPN dat dan oplossen de afstand van mijn huis naar de centrale is hemelsbreed 176 meter .
Een zeer ontevreden klant die de 50 mbt wel heeft gehaald maar toen modem defect was een experia modem kreeg en er achterkwam dat ik 41% mist en wel betaald voor 50 mbt

Als de snelheid weer word gehaald en er compensatie komt voor de te weinig geleverde mbts

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door GerBlom