Klacht: Zeer slechte service. Na 8 maanden keuken nog niet klaar.

Emmenloz op 17 december 2019 over Tulp Keukens in de categorie Keukenleveranciers

Keuken van Tulp keukens. Verkoop in Breda is goed gegaan. Anderhalf jaar geleden bij Tulp keukens een keuken gekocht van bijna 30.000 Euro. 8 maanden geleden geïnstalleerd en nog steeds niet af. Bargedeelte beschadigt en half in elkaar gezet, plinten met schroeven vastgezet, ontbreken van achterwand, enz..enz….Al vijf keer een reparatie afspraak gemaakt en of geannuleerd en of niet compleet of beschadigde onderdelen geleverd. Verkooptechnisch alles goed in orde. Echter de after sales is een ware ramp! Het gaat volgens mij niet alleen om de verkoop, maar ook juist de service achteraf. Ben nu weer maar aan het afwachten wanneer er een nieuwe afspraak gemaakt gaat worden.

SMART: Binnen 4 weken alles gerepareerd en opgeleverd.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tulp Keukens over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Tulp Keukens in behandeling genomen

Bericht van Tulp Keukens

1 jaar geleden - Beste meneermevrouw Emmen, Heel jammer om het bovenstaande te vernemen van u. Ik ga hiermee aan de slag en we komen hier zo snel mogelijk bij u op terug! Met vriendelijke groet, Twan Vos - Tulp Keukens

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tulp Keukens een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tulp Keukens

Heeft op 17 december 2019 om 12:13 geantwoord

Beste meneermevrouw Emmen,

Inmiddels hebben we u over uw klacht kunnen spreken. Hierbij hebben we aangegeven dat wij het ook spijtig vinden dat er nog service nodig is op uw keuken en dat we helaas moeten wachten op de levering van de benodigde artikelen. In overleg met u hebben we de vervolgafspraak gepland.

Twan Vos - Tulp Keukens

Alle klachten die gemeld zijn door Emmenloz