Klacht: Zeer slechte service en komen afspraken niet na

op 06 juli 2016 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Samsung A5,mini van 8 maanden viel uit het niets helemaal uit. Startte niet meer op. Opgestuurd via tmobile en na 3! weken eindelijk een email met prijsopgave van nieuw scherm?! En nieuw moederbord erin à €223,64!!! Terwijl voorfront niet eens kapot was. Nou gebeld en Nicole zou het wel regelen. Gaven ze tmobile de schuld dat er geen aankoopbon bijzat terwijl er duidelijk de aankoopdatum in vermeld was, de foto die bij het rapport hoorde te zitten ontbrak en daar zou ze zo snel mogelijk achteraan gaan. Nou weer gebeld, gemaild, via chat en 3x naar de tmobile Shop nog steeds geen foto! Waardeloos bedrijf die een reparatie wilt uitvoeren wat geeneens schade is! Beloven aan tmobile dat ze mij zouden bellen, mailen, nou je hoort helemaal niets van hun! Ben hier helemaal klaar mee en hoop dat mensen hier lering uit trekken. Heb de optie terugsturen gekozen want we gaan bijna op vakantie dus laat hem hier zelf wel maken. Kosten €37,- €8,- belkosten, € 12,50 benzine en mega veel frustratie en nu maar hopen dat ze hem heeeeel snel terug gaan sturen ivm vakantie.

Onkosten vergoeden en heel snel telefoon terug sturen

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 07 juli 2016 om 15:01 geantwoord

Geachte klant,
Wij vinden het spijtig dat u niet tevreden bent over de afhandeling van de service op uw toestel. Uw toestel heeft schade aan de voorzijde in de vorm van een kleine haarscheur in het toestel dus ook met alleen een nieuw moederbord zou uw toestel niet werken. Het volledige touchscreen bleef na testen zwart. Door de kleine haarscheur in uw LCD valt het toestel spijtig genoeg buiten garantie en dienen wij ten alle tijden een prijsopgave op te maken.

Dat u het gevoel heeft gekregen dat wij hiervan de schuld wilden afschuiven vind ik jammer te vernemen, dit is dan ook echt niet onze bedoeling en hiervoor wil ik namens Dynafix onze oprechte excuses aanbieden.

Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.
Mocht u toch nog vragen hebben vernemen wij deze graag van u.

Dynafix WeCare Team.

( Mijn excuses, ik heb deze melding als oplossing geplaatst terwijl mijn bedoeling was een reactie te plaatsen. Uiteraard wil ik u bij verdere vragen uitnodigen alsnog te reageren via deze klacht, dat is ook bij een gesloten klacht nog mogelijk. )

Heeft op 07 juli 2016 om 15:41 geantwoord

Dit klopt niet dynafix! De haarscheur zit op de glazen screenprotector er niet in hèt display zelf. Dit heeft tmobile ook bevestigd dus geen onzin vertellen hier en graag een oplossing

Alle klachten die gemeld zijn door Sonneke