Klacht: zeer slechte service

op 12 oktober 2011 over Mycom in de categorie Internetshops - Computers en accessoires

Ik bestel een notebook en deze kon niet snel worden geleverd mij werd aangeraden er geld bij te leggen en een duurder model te nemen prima wat blijkt ook deze kan pas over 4 weken worden geleverd weer gebeld 600 euro armer men zou mij terugbellen ja niet dus net als vorige maand 2 tablets besteld voor een 20 jarig huwelijk volgende dag binnen meneer nou een week later toen het feest al voorbij was ik kreeg 5 euro vergoeding of ik daar wat aan heb enkel de rente is al hoger nu weer wachten op en laptop frustratie word groter nog eenmaal dan naar de winkel en pak er 1 weg

als er staat morgen leveren en zelfs nog bevestigen met een email en dan nog niet afkomen?? wat een zaak ik wil nu een quadcore voor de geleden schade die met al deze bestellingen niet goed loopt en telefoonkosten want je blijft bellen wat een waardeloos bedrijf koop voortaan weer bij Alternate altijd op tijd geen excuusjes

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Mycom in behandeling genomen

Bericht van Mycom

6 jaren geleden - Geachte heer/ mevrouw, Vervelend te horen dat u een product heeft besteld wat niet leverbaar was, 1 dag levertijd is alleen van toepassing op producten die op voorraad zijn en dit staat vermeld bij het product op de website. Niet te min vinden wij dit erg vervelend voor u en onze excuses voor het ongemak. Gezien de datum van de klacht gaan wij er vanuit dat het probleem zich al heeft opgelost, is dit niet het geval willen wij u vragen contact op te nemen met ons via customercare@basgroup.nl Wij zullen dan samen met u tot een redelijke oplossing komen. Met vriendelijke groet, Robin Vijfvinkel Customer Care Mycom

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mycom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mycom

Heeft op 02 maart 2012 om 13:10 geantwoord

Mail contact en samen tot redelijke oplossing te komen.

Alle klachten die gemeld zijn door badclusters55