Klacht: Zeer slechte service!!!

op 12 september 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ik zou een nieuwe klant van Ziggo worden tot ik iedere keer teleurgesteld werd. Al sinds begin augustus bezig met het aanschaffen van een pakket, 1e bezorging moest ik retour zenden omdat ik een andere ingangsdatum wilde, zo gezegd zo gedaan. 2e bestelling was telefonisch gedaan, nooit aangekomen. 3e keer gebeld en opnieuw besteld, deze is ook nooit aangekomen. 4e keer gebeld en er is toen beloofd dat het pakket gelijk de deur uit zou gaan, met excuses en €20,- korting op eerstvolgende factuur. Nu 5 dagen laten opnieuw gebeld omdat ik niets heb vernomen, komt mevrouw me uitleggen dat de bestelling is geannuleerd en het opnieuw Moet???!!!!!! Dit is schandalig en niet oke!! Ik ga een andere aanbieder zoeken waarvan de service wel goed is. Erg jammer dat Ziggo zo slecht omgaat met nieuwe als bestaande klanten!!!

Verbeter de service, neem betere werknemers aan!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Amal-M