Klacht: Zeer slechte levering en service

op 30 september 2017 over Rofra Home in de categorie Horeca

Begin mei 2 industriële lampen besteld in Leeuwarden. Levering in wk 28.
In week 28 geen levering maar werd na mailen en bellen week 32. In week 32 weer niets. Na bellen en mailen werd de levering uiteindelijk wk 34. Ja hoor, in week 34 werden de lampen geleverd, echter twee verschillende. Erg teleurgesteld en controles voordat iets de deur uit gaat is er ook niet bij. Erg sneu voor de vervoerder die alles moeten aanhoren en er ook niets aan kunnen doen. De nieuwe lampen werden uiteindelijk in wk 39 geleverd. In de winkel gaat alles goed maar o wee als het hoofdkantoor in Vaassen er zich mee gaat bemoeien, dan gaat werkelijk alles fout. Ze hebben geen idee wat service is en klantgerichtheid en vriendelijkheid is erg ver te zoeken. Reacties op boze mails en telefoontjes zijn er niet en ze geven niet thuis. Dit was 1 keer maar nooit meer. Ook ik las de reviews pas na aankoop, erg dom achteraf.
Dit is een zeer slecht bedrijf en verdient het niet geld te verdienen. Is ook na een tv uitzending niet onder de indruk van klachten en blijven op oude voet doorgaan. Echt te triest voor woorden.

Blij dat de lampen uiteindelijk geleverd zijn maar de lol is er wel af op deze manier

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rofra Home

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rofra Home nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door D-J