Klacht: Zeer slechte kwaliteit laminaat

op 01 april 2018 over Carpetright in de categorie Interieurbedrijven

3,5 jaar geleden laminaat gekocht, na 2,53 jaar zaten er allemaal beschadigingen op de toplaag, met name bij de naden. Vloer ligt vrij van de muren en is door ervaren klusjesman gelegd. Klacht bij filiaal waar laminaat gekocht is ingediend, was geen fout volgens hun. Klacht via klantenservice idem reactie.
Ik vind het heel gek dat laminaat na 3,5 jaar zoveel slijtage laat zien bij normaal gebruik. Goedkoper laminaat van een bouwmarkt vertoonde na ruim 12 jaar minder slijtageplekken dan dit duurdere toplaminaat van carpetright.

Dus een goede tip….. koop NOOIT je vloer bij carpetright! Aftersales en garantie komt niet in het woordenboek van cr voor!

Via de klantenservice kreeg ik “geweldige” aanbod dat ik een nieuwe vloer met maar liefst 20% korting mag komen uitzoeken.
Een lachtertje. Inmiddels weet ik dat cr mijn klacht niet serieus neemt en gaat oplossen.

Ik wil dan ook alleen maar mensen waarschuwen om NIET met dit malafide bedrijf in zee te gaan!!!

Echt tevreden zou ik zijn als cr hun verantwoording zou nemen en de garantie zou bieden die ze bij aanschaf beloven.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Carpetright over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Carpetright in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Bloem_71

2 maanden geleden - En maanden later nog steeds geen reactie van dit malafide bedrijf!

Alle klachten die gemeld zijn door Bloem_71