Klacht: Zeer slechte kwaliteit kinder rugtas

op 15 september 2018 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Ik heb voor € 5,99 een rugtas gekocht bij de Action en na een paar keer gebruikt te zijn, zijn de stiknaden van de schouderband losgelaten en de binnenvoering is ook helemaal losgegaan.

Ik ben hiermee teruggegaan naar de Action in Ulft, ik werd daar zeer vriendelijk behandeld, alleen aangezien ik geen aankoopbon had konden ze voor mij niets betekenen, maar kreeg ik het advies contact op te nemen met de klantenservice.
Dit heb ik gedaan, maar ook daar kreeg ik hetzelfde te horen.

Ik vind het echter zeer teleurstellend dat ik de dupe ben van een uiterst slecht product en er ook nog niets mee word gedaan!

Ik heb de betreffende tas achtergelaten bij de Action in Ulft, aangezien ik er toch niets meer mee kan en mij is gezegd dat er geen mogelijkheid is voor een tegemoedkoming, vanwege de ontbrekende aankoopbon.

Ik ben echt zéér teleurgesteld, ik koop namelijk veel spullen bij de Action.

Ik hoop nog iets van u te horen betreffende mijn klacht!

Het lijkt mij niet meer als billig dat ik het aankoopbedrag terug ontvang, aangezien het product kwalitatief uitermate teleurstellend is!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

2 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https:www.action.comnl-nlklantenservicecontact. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MHein