Klacht: zeer slechte klantenservice

op 29 januari 2014 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

ik probeer de klantenservice te bereiken over een vraag over de betaling, en ik ben ongeveer 30 minuten aan de lijn want alle medewerkers zijn in gesprek, en de verbinding word door fff gebroken met als reden: het is niet mogelijk om u door teschakelen probeer het later opnieuw. echt niet normaal dit!

als ze hun klantenservice verbeteren, voor zo een duur nummer hoor je toch echt wel een goede service te ontvangen en niet zo een lange wachtrij heb dit nog nooit meegemaakt.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over fit for free

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over fit for free nog niet in behandeling is genomen.

fit for free

Heeft op 25 maart 2015 om 10:56 geantwoord

Wij nemen elke klacht serieus en zijn daarom naast vragen gericht aan onze klantenservice per 1-1-2015 gestart om ook klachten op Klacht.nl in behandeling te nemen. Tegelijkertijd zien ook wij dat er klachten uit het verleden zijn die reeds zijn afgehandeld echter niet via Klacht.nl. Mocht je over deze klacht nog vragen hebben, mail dan naar webcare@fitforfree.nl en we nemen spoedig contact met je op!

Het Webcare team van Fit For Free.

Alle klachten die gemeld zijn door aemul