Klacht: Zeer slechte Garantie en service.

op 15 mei 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Ik heb een aantal jaren geleden de Godmorgon badkamerkast bij ikea gekocht en kom er achter dat hij iets bol staat aan de bovenzijde. Nu zie ik dat Ikea 10 jaar!!! garantie geeft op deze kasten, maar nu ben ik de kassabon kwijt dus Geen Garantie!! Het is al een jaar of zes geleden dat ik deze kast heb gekocht,en helaas is de kassabon verloren gegaan.
Aangezien Ikea de enigste is die deze kast verkoopt kan het toch voorkomen dat iemand na zoveel jaar de kassabon is kwijtgeraakt?
Ook wist ik niet dat er 10 jaar garantie op deze meubelen zit, ik denk dat veel mensen het niet weten. Daarom vind ik de service en garantie bij Ikea zeer slecht, ik bedenk me eerst nog wel een keer voordat ik daar een voet over de drempel zet.
IKEA= Ik Koop Ergens Anders.

Ik vind dat Ikea het probleem moet oplossen,anders moeten ze geen
10 jaar garantie geven.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 12 juli 2016 om 14:51 geantwoord

Hej,

door drukte lezen we je bericht nu pas. Onze excuses hiervoor.

Wat vervelend dat je GODMORGON badkamerkast beschadigd is :( Om een beroep op garantie te doen, heb je conform de Algemene Verkoopvoorwaarden een aankoopbewijs nodig. Heb je destijds de badkamerkast misschien gepind? Een kopie van de bankafschrift kan ook als aankoopbewijs gelden. In dat geval raden we je aan met het bankafschrift en het artikel naar de klantenservice van de IKEA vestiging te gaan. Onze collega's helpen je graag verder!

Mocht je momenteel of in de toekomst nog vragen of klachten hebben, dan raden we je aan contact op te nemen met onze collega’s van de IKEA klantenservice, via één van de volgende directe contactkanalen: http://www.ikea.com/ms/nl_NL/customer_service/contact_us/contact_us_intro.html

IKEA Nederland

Heeft op 12 juli 2016 om 16:48 geantwoord

Kunt u nagaan hoe IKEA met zijn klanten omgaat,na bijna twee maanden eindelijk een bericht waar ik niets mee kan. Een bankafschrift van een jaar of zes geleden opvragen lukt niet met telebankieren.Godmorgon word alleen bij IKEA verkocht dus wat is het probleem? Tien jaar een kassabonnetje bewaren na twee verhuizingen,dat lukt toch bijna niemand?

Alle klachten die gemeld zijn door Actioneer
x