Klacht: Zeer slechte eten geserveerd

op 02 juli 2012 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Bon gebruik van groupon. Eten was zeer onder de maat. Koud – niet gaar – zeer omsmakelijk geserveerd. Geen schoon bestek.2 van de vijf personen kregen het eten 20 minuten eerder!!!. de 3 andere hebben met hun armen over elkaar gezeten.Het was hetzelfde besteld ???
Frisdrank was over datum. Terras zelf was niet geveegd ( bladeren van bloemen en bomen lagen op het terras. Zag er onverzorgd uit. De bediening was pools en sprak dus geen Nederlands. Eigenaar zag er uit als een bajesklant. Kleren zagen er niet uit. Onverzorgd. Kok had een zeer smerige schort aan.

Terug boeking van de bon. Het eten hebben we wel aangeraakt, om de smaak te proberen. Was aangebrand en koud en niet gaar.We zijn ergens anders ons voorgenomen feestje gaan vieren. Extra kosten dus.

Bericht van

5 jaren geleden - Beste Grouponner, Wat vervelend dat je problemen hebt met Groupon. Op deze website kunnen wij klachten niet afhandelen zoals we dat zouden willen. Graag wil ik je daarom doorverwijzen naar onze klantenservice. Zij zullen je zo snel mogelijk helpen. Je kunt contact met ons opnemen via info@groupon.nl of telefonisch op 020 435 0369. Met vriendelijke groet, Sabine – Groupon

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 21 november 2012 om 17:06 geantwoord

Beste Pascalle,

Volgens onze gegevens is uw klacht behandeld en opgelost. Indien dit niet zo is, laat het ons dan alstublieft weten. Dat kan door te reageren op dit bericht of stuur een e-mail naar support@groupon.nl.

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,

Groupon Customer Support

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Groupon beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door pljm1965