Klacht: zeer slechte ervaring in eerste maand

op 26 september 2016 over Parship in de categorie Datingsites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

in de eerste maand van mijn lidmaatschap had ik een zeer slechte ervaring bij het daten en ben meteen gestopt met daten. Ik heb meteen aan Parship gemeld gat ik absoluut meteen wilde stoppen met mijn lidmaatschap.
Ik heb niets meer van hen vernomen, totdat ik een incassobrief krijg met de mededeling dat ik €420 moet betalen; als ik hen vraag hoe dit kan dan zeggen ze dat je voor een heel jaar moet betalen, ook al ben je niet tevreden met het product.

Gewenste Oplossing:

Ik heb de enige maand dat ik lid was betaaldd en vind het onterecht dat ik, als niet tevreden klant een heel jaar zou moeten betalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Parship over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Parship in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Parship een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Parship

Heeft op 27 september 2016 om 08:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Wolffenco,

Graag wil ik op uw klacht ingaan.
Wij hebben uw opzegging per einde van de overeenkomst bevestigd. Op onze vraag waarom u niet tevreden was, zowel als op onze aanmaningen heeft u niet meer gereageerd. De vordering is aan het incassobureau afgegeven.
Wij kunnen niets meer doen.

Met vriendelijke groeten,
Nico Teeuwen
PARSHIP WebCare

Alle klachten die gemeld zijn door wolffenco