Klacht: Zeer slechte ervaring

op 16 februari 2018 over Streya in de categorie Reclame

Zeer slechte ervaring eerst wordt er heel vriendelijk gedaan,je krijgt een week bedenk tijd zodat als je het niet goed vindt nog kunt opzeggen heel makkelijk maar daarna moet je (wat opgenomen wordt nog even snel herhalen en daar doe je dus omdat je direct beschikbaar bent afstand van de bedenktijd.

Ik heb binnen de termijn opgezegd maar kreeg een mail terug dat het niet kon omdat mijn bedenktijd niet geldde en dat je schriftelijk moest afmelden wat natuurlijk niet lukt in die tijd. Je krijgt laat antwoord. Ik heb meerdere keren gevraagd of ze mijn abbonement wilde stilzetten ook voor de komende jaren want het wordt stil verlengd elk jaar. Dan wordt je zoveel keer doorverbonden en er wordt de hele tijd een ander antwoord gegeven. Half uur aan de telefoon gezeten en er is nog niks gebeurd uit eindelijk wordt er boos opgehangen.
Ik heb ook geen enkele dienst van hun ontvangen en de Website is super rommelig ik wil van deze mensen af.

Zodra deze mensen al mijn gegevens hebben gewist van zowel hun site als hun systeem

Ik ga hun rekening niet betalen omdat ik er ook niks voor gekregen heb.

Alle klachten die gemeld zijn door Ramon1