Klacht: Contract opgezegd binnen opzegtermijn

op 12 mei 2020 over Streya in de categorie Reclame

Ik heb contract opgezegd binnen opzegtermijn per mail wat ook schriftelijk is. Alleen willen ze dit niet accepteren. Ik ben nu al 2 jaar verder en ze vallen me nog steeds lastig met incassobureaus die dreigen mijn inboedel te verkopen zelfs wanneer ik bewijs opstuur dat ik het contract opgezegd heb. Bij de telefoon gesprek gaven ze me aan dat ze een een pagina voor me zouden maken en dat ik ritten zou krijgen nadat ik getekend had gaven ze aan dat ik dit zelfs moest doen heb dat toen ook gedaan maar nooit ritten gehad van ze. En zag in die 14 dagen dat er heel veel klachten waren over deze bedrijf en heb wat mensen gebeld die ook actief waren op de website van streya en die hebben nooit ritten ontvangen. Heb daarom ook ervoor gekozen om de contract op te zeggen maar word tot heden nog steeds door ze lastig gevallen. Zij geven aan dat je enkel via een aangetekende brief kan opzeggen en volgens de wet mag je dat ook per mail doen en daarnaast komen ze hun beloftes niet na wat contract breuk is en mag je deze ook zonder enige reden opzeggen. Hoop echt dat ik hiermee geholpen wordt want ik krijg hartklachten door deze bedrijf en ik zit aan de anti depressie pillen door deze dieven

Ik wil dat ze me met rust laten en andere taxichauffeurs met rust laten. Zou helemaal mooi zijn als deze dieven hun werk niet meer kunnen vervolgen

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Streya

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Streya nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]