Klacht: Zeer slechte coomunicatie en service

op 21 mei 2021 over MediaMarkt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik had online een wasmachine bij Mediamarkt gekocht. Toen bleek dat ik de service om de wasmachine op de gewenste plek neer te zetten er niet bij had gekocht.

Ik heb die dag toen 5 telefoontjes gepleegd om dit alsnog te regelen. De wasmachine moest nl. naar boven geplaatst worden. Het zou doorgegeven en geregeld zijn.

Op de dag van bezorging weigerde de bezorgdienst Dynalogics om de wasmachine naar boven te plaatsen. Hierop is de wasmachine mee teruggeleverd. Ik kan hem niet alleen naar boven krijgen. Wel balen want dit was mijn enige vrije dag om de wasmachine in ontvangs te nemen en ik had een boel was liggen. Weer tig keer gebeld met de klantenservice. Die raadde aan om de service bij te kopen in de winkel. Dat heb ik gedaan, ben er speciaal voor naar de stad gegaan in mijn pauze. Ik ben onbeschoft behandeld in de winkel op het Beursplein. De medewerker liet mij geen zin uitspreken, praatte er voortdurend doorheen en deed geïrriteerd en ongeduldig. Verweet dat dit soort dingen altijd misgaan als je het op zo’n manier bestelt.

De machine zou 3 dagen later opnieuw geleverd worden.

Op de tweede dag van bezorging wilde de bezorger de wasmachine opnieuw niet naar boven plaatsen. Ook niet na heel veel discussie en het laten zien van de factuur van de extra aangekochte service. De medewerkers hadden een hele grote mond en hebben met godsgratie de wasmachine dan toch boven neergeplant zonder deze uit te pakken en aan te sluiten. Terwijl ik daar wel voor betaald had. Ik kreeg nog allerlei verwijten dat ze daar als Zzpers geen tijd voor hebben en dat ze dan voor een keer een uitzondering zouden maken. Ik zei dat ik ervoor betaald had en dat ze mazzel hadden omdat ik de loodzware Miele al op had laten halen door iemand die hem voor onderdelen wilde hebben. Er was geen normaal gesprek mogelijk. Verbale agressie was aan de orde. Dhr. maakte nog ruzie met een buurman verderop over het in de weg staan van zijn bus.

Toen ik de wasmachine dan maar zelf uitpakte bleek dat hij zwaar beschadigd was. Diverse deuken en beschadigingen. Weer gebeld met Mediamarkt, de mevrouw heeft een ophaalafspraak ingepland.

Ik zou na teruglevering in het magazijn mijn geld teruggestort krijgen. De machine zou van boven naar beneden gehaald worden, dat zou duidelijk aangegeven worden. Toen kreeg ik de bevestiging van Dynalogics, waarin aangegeven werd dat de wasmachine vanaf de drempel beneden opgehaald zo worden. Het is om overspannen van te worden. Ik heb inmiddels bergen was liggen en dit hield niet op.

Inmiddels heb ik een wasmachine bij BCC gekocht en dat is een wereld van verschil. Zij zijn zo aardig om de andere machine wel beneden te zetten.

Voor mij nooit geen Mediamarkt meer

Wanneer deze wasmachine op een nette manier is opgehaald en ik mijn geld teruggestort heb gekregen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MediaMarkt

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MediaMarkt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Astrid0037