Klacht: Zeer slechte communicatie

op 20 maart 2020 over KPN in de categorie Alles-in-1

In december bel ik kon op omdat we dachten dat kpn de beste provider is. Ik mag afsluiten per februari omdat dan ons huis klaar is. Ik krijg een korting voor 6 maanden aangeboden. En dan begint de ellende .In januari ligt er een brief in de bus. We hebben het pakket niet kunnen afleveren. ?? Afleveren? Wat? Blijkt de modem te zijn. Daar is helemaal niets over gezegd. Uiteindelijk gebeld en wordt opnieuw geregeld in feb. Dan zou er een monteur komen, die komt niet opdagen. Klacht 2. Uiteindelijk komt er na twee weken een monteur hier installeren. Die biedt superwifi aan. Inmiddels is dat ook op tv dat je dat bij je abonnement kan krijgen. Hierdoor ga ik kpn chatten om te kijken of ze dit voor mij kunnen omzetten ipv de korting. We zitten immers in de maand waarop ik mijn internet krijg. De jongen van de klantenservice geeft aan dit te snappen en te gaan overleggen en mij terug te bellen. Na vijf dagen niks gehoord. Klacht 3. Ik chat in die week nog een aantal keer met de klantenservice en werkelijk allemaal weten ze niet waar het over gaat. Er wordt kennelijk fout gecommuniceerd en niets vastgelegd. Uiteindelijk bel ik ze dan maar op. Ik krijg een dame aan de telefoon. Die zou kunnen kijken of ze iets kan doen. Vervolgens verbreekt de verbinding en wordt ik niet terug gebeld. Klacht 4. Dan dien ik een klacht in. Inmiddels krijg ik nog iemand anders van de klantenservice te spreken en die snapt er niks meer van. Omdat ik inmiddels kook zo’n beetje geef ik aan dat een coulange op z’n plaats is nu ik nog geen duidelijk antwoordt hebt. Hij biedt 50,- credit aan. Per ongeluk verbreek ik de verbinding. Deze man noteert zijn voorstel niet! Waardoor andere collega die ik erna bel mij gewoon niet geloven en de beste meneer H een heel andere notitie heeft gemaakt dan ik met hem besprak. Uiteindelijk belt er iemand nav mijn klacht. Die biedt 37,50 aan en zal mijn doe vrijdag erop terug bellen of ik akkoord ga. Belt er nu net een andere collega en die zegt ik biedt 7,- korting!!!! Al met al heb ik door alle tijd waar ik op antwoordt wacht mijn kpn niet kunnen opzeggen en iedereen praat langs elkaar heen niemand heeft bevestigd per mail waardoor iedereen bij KPN maar wat kan doen!! Ik ben boos heel boos!!!!!

Ik wil van mijn abonnement af of als ze de klant willen houden alsnog een credit van 37,50 of 50,-

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JoyceAgt