Klacht: zeer slechte bezorgin of veel te laat

op 04 september 2017 over De Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

na meerdere klachten te hebben gegeven was het weer raak vrijdag 1 sept krant niet bezorgt zaterdag komt tie om half 9 dit is niet normaal iedere dag die stress over die***krant ! krijgen al 48 jaar de krant als het niet verbeterd wordt de krant per direct opgezegd , als deze komende wk de krant niet voor half 7 in de brievenbus is dan wordt volgende wk het abonement stopgezet hoe soijtig ook !! weten ook dat het aan bezorger ligt maar er wordt niks aan gedaan !! Bij mijn dochter in horn ligt ze iedere morgen om 5 uur in de brievenbus dat zijn pas tijden, met vriendelijke groet en hoop op goed bericht terug Fam Silkens

Gewenste Oplossing:

als deze voor half 7 smorgens in de brievenbus ligt wat altijd is geweest maar laatste tijd is het naadje pet en bent u anders weer een abonee kwijt

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Limburger

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door De Limburger in behandeling genomen

Bericht van De Limburger

8 maanden geleden - Geachte Heer Silkens Wij vinden het uitermate vervelend dat U de krant vrijdag niet bezorgd heeft gekregen en zaterdag pas rond half 10. Wij zullen dit uiteraard melden bij ons distributiecentrum om zulks in de toekomst te voorkomen. Voor wat betreft de officiele bezorgtijd melden wij U dat de bezorging door de week dient plaats te vinden voor 7.00 uur en op zaterdag voor 7.30. Helaas kunnen wij de door U gewenste bezorgtijd voor half 7 niet garanderen. Wel zullen wij alles in het werk stellen om bij U de krant op tijd te laten bezorgen. Hopend U voldoende te hebben geinformeerd - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - P. Gennotte-Luijs Medewerker Backoffice-Klantenservice Backoffice@delimburger.nl 046-4117600

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Limburger

Heeft op 12 september 2017 om 16:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Heer Silkens

Wij vinden het uitermate vervelend dat U de krant vrijdag niet bezorgd heeft gekregen en zaterdag pas rond half 10. Wij zullen dit uiteraard melden bij ons distributiecentrum om zulks in de toekomst te voorkomen.

Voor wat betreft de officiele bezorgtijd melden wij U dat de bezorging door de week dient plaats te vinden voor 7.00 uur en op zaterdag voor 7.30. Helaas kunnen wij de door U gewenste bezorgtijd voor half 7 niet garanderen.

Wel zullen wij alles in het werk stellen om bij U de krant op tijd te laten bezorgen.

Hopend U voldoende te hebben geinformeerd

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
P. Gennotte-Luijs
Medewerker Backoffice-Klantenservice
Backoffice@delimburger.nl
046-4117600

Alle klachten die gemeld zijn door p7