Klacht: Zeer slecht internet

op 15 september 2017 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al maanden hebben we last van een extreem slechte internetverbinding. De problemen zijn ontstaan toen we een nieuwe router kregen. Er is een monteur geweest en die zei dat er niks aan de hand was en dat de interverbinding niet beter kan dan die al was. Een nieuwe router kregen we niet. Of er is geen internet of de verbibding klapt er om de paar seconden uit. Omdat ik internet voor mijn werk nodig heb, gebruik ik elke keer de 3g van mijn telefoon. Ik ga nu dus al maanden over mijn limiet en moet maandelijk 50 euro bijbetalen aan mijn telefoonprovider. Ik ben helemaal klaar met kpn. Dit is niet meer te vergelijken met de goede service van jaren terug. Niks geen compensatie voor de overlast en problemen worden niet opgelost. Ik ga op zoek naar een andere provider.

Gewenste Oplossing:

Als ik gecompenseerd word voor al die maanden slecht internet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Internet

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Internet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anonieme klacht