Klacht: Zeer slecht geslapen

op 01 juni 2017 over Costa Cruise in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij zijn 19 mei vertrokken uit Savona via Bremerhaven naar Amsterdam ,wij kregen hut
6207 op dek 6 .
Het zag er op het eerste gezicht goed uit , maar na het diner kwamen we even terug op de hut en merkten het toen al .Er stond een flinke bries op de voorkant van het schip wat nogal een hoop lawaai in onze hut veroorzaakte. Maar na de voorstelling in het theater gingen we
moe maar voldaan naar onze hut.Maar daar aangekomen schrokken we van een zuigend geluid wat tussen de sponning kwam van de buiten deur.We hebben nog geprobeerd om de kieren met plakband dicht te maken ,maar dat heeft niet veel geholpen .Al met al heb ik 5 nachten zeer slecht geslapen .Op het laatst heb ik met de jongen die de hut schoon maakte overleg gepleegd .Hij heeft toen elke avond de sponning
van de deur met plakband afgeplakt.Sinds deze ingreep heb ik een stuk beter geslapen .Maar er moet snel wat aan de tocht strippen gebeuren ,dit is voor de gasten onacceptabel. Verder heb ik geen aanmerkingen op deze reis .

Hoogachtend
J Kaan
Galle Promenade.618
Velserbroek

Gewenste Oplossing:

Als ik van een goede nachtrust kan genieten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Costa Cruise over deze klacht.

Bericht van Costa Cruise

4 jaren geleden - Geachte heer Kaan. Bedankt voor uw reactie. Wij vinden het vervelend te vernemen dat de cruise niet volledig aan uw verwachtingen voldaan heeft en dat het probleem met de balkondeur tot een verstoorde nachtrust heeft geleid. De klacht zal via uw reisorganisatie (bij wie u de cruise heeft geboekt) worden afgehandeld. Wij hopen u graag op een volgende reis te mogen begroeten aan boord van een van onze schepen. Met vriendelijke groet, Costa Cruises.

Alle klachten die gemeld zijn door 1992ax618