Klacht: Zeer slecht geholpen

op 07 september 2016 over Typhone in de categorie Telecomwinkels

Deze brief is verstuurd naar info@typhone maar word totaal niet serieus genomen.

goedendag

Bij deze wil ik een officiële klacht verzenden naar jullie. Ik ben enorm slecht geholpen door jullie medewerkers. Dinsdag 23 augustus (in de avond) ben ik gebeld door een van jullie medewerkers, met een aanbieding omdat ik mijn contract kon verlengen. Nu heb ik expres nog gevraagd of dat wel mogelijk was aangezien hij nog op de naam van mijn stiefvader stond (en ik daar geen contact meer mee heb) of het mogelijk was of het dan omgezet kon worden en op mijn eigen naam kwam te staan.(Overigens betaal ik zelf mijn maandelijkse kosten voor t abbonnement die nog op mijn stiefvader zijn naam stond ) Volgens die medewerker (een jongeman) was dat geen probleem. Hij had het zelfs nog nog nagevraagd! Wat uiteindelijk niet het geval bleek te zijn en ik daardoor allerlei gedoe heb gekregen en extra kosten heb gekregen omdat de bestelling helemaal niet gemaakt kon worden. Ik heb daarvoor een vergoeding gevraagd voor de belminuten (stond in een wachtrij van 45 min) waarna ik zojuist een onacceptabele mail heb ontvangen dat het mijn eigen fout was??? (Volgens mij heb ik nog gevraagd aan jullie medewerker of het überhaupt WEL MOGELIJK was) Ik ben serieus nog nooit zo behandeld door een bedrijf en ik accepteer dit totaal niet. Wat ik dan nog het ergst vind is dat er wordt gezegd dat ik degene ben die de fout heeft gemaakt, terwijl de fout toch echt ligt bij de medewerker die mij telefonisch heeft benaderd.
Ik hoop hier nog van te horen en mijn klacht serieus word genomen!

Mvg

Manuela Kleijn

De fout is gemaakt door het bedrijf. Ik ben verkeerd ingelicht waardoor ik uiteindelijk extra kosten heb gemaakt die hun niet willen vergoeden. Ik wil die kosten graag vergoed krijgen. En ik zou willen dat de fout word toegegeven. Want de medewerkers schuiven dit nu in mijn schoenen wat ik totaal niet netjes vind.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Typhone

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Typhone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Manuelakl