Klacht: Zeer slecht bezorgen van krant

op 01 oktober 2016 over Axender in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ons bedrijf heeft in opdracht van Winkelcentrum Op de Kamp bij Axender een huis-aan-huis verspreiding aangeboden.

Deze hadden 20/21 september verspreid moeten worden in de Gemeente Landgraaf en Eygelshoven. Deze krant is nauwelijks bezorgd. Dit weten we door steekproeven van de diverse (lokale) ondernemers binnen het winkelcentrum.

Bij uw klachtenafdeling hebben ze een onderzoek ingesteld en een herverspreiding gedaan onder begeleiding van een medewerker van Axender. Vandaag een steekproef in die straten gedaan onder ca 20 bewoners die op ie uw bezorgd waren en helemaal niemand heeft die krant ontvangen. 1 mevrouw liet ons zelfs binnen en heeft de oid papier ak voor ons omgekeerd.

Axender stuurde ons gisteren een mail waarin ze zeiden dat ze de zaak als gesloten zien.

Ze hebben ons voorgelogen en bedrogen. Immers ze bezorgen niet maar sturen wel een factuur.

Schadeloosstelling van alle geleden schade.
Daar horen ook de kranten en de grafisch vormgever bij.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Axender over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Axender in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Axender een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Axender

Heeft op 03 oktober 2016 om 10:58 geantwoord

Naar aanleiding van uw melding kan ik u melden dat wij als afdeling landelijke kwaliteit niets voor u kunnen betekenen. Dit is een regionale opdracht die rechtstreeks door Axender Cuyk wordt uitgevoerd. U kunt contact opnemen met Axender Cuyk en vragen naar Dhr Geurts. Het telefoonnummer is 0485 - 319050.

Alle klachten die gemeld zijn door Kaliber Media