Klacht: zeer slecht all in hotel

op 26 augustus 2016 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Graag zal ik de status weten van de klachten die ik u heb toegezonden.
Op het enquete formulier die ik van u heb ontvagngen.
REISBEVESTIGING NNS 15820632 01 SAB 15.08.2016

als ik reactie van u krijg en een vergoeding of tegemoet .

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

Bericht van Neckermann Reizen

8 maanden geleden - Geachte heer Faber, Hartelijk dank voor uw bericht. Helaas heeft onze klachtenafdeling geen klacht van u binnen gekregen. Zou u uw klacht o.v.v. het reserveringsnummer per mail kunnen sturen naar customerservice@thomascook.nl? Dan kan de klacht in behandeling worden genomen. Met vriendelijke groet, Neckermann Reizen

Bericht van Neckermann Reizen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 15 september 2016 om 16:15 geantwoord

Jammergenoeg hebben wij nooit een klacht ontvangen voor deze reservering. Op 5 september hebben wij de klant gevraagd om de klacht nogmaals te versturen onder vermelding van het reserveringsnummer naar customerservice@thomascook.nl zodat wij de klacht in behandeling kunnen nemen. Tot op heden hebben wij de klacht nog niet mogen ontvangen. Als de klant deze alsnog stuurt nemen wij de klacht uiteraard alsnog in behandeling.

Alle klachten die gemeld zijn door heritafaber@gmail.com