Klacht: zeer slecht

op 30 november 2016 over Online in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds 3 weken geen tv. Geen ontvangst. gebeld, gemaild, klachten ingediend, terugbel verzoek, geen enkele reactie en nog steeds niet opgelost.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik weer een goede stabiele heldere tv ontvangst heb met alle zenders waarvoor ik betaal (familie pakket) en ik voor de geleden schade / veroorzaakte overlast ruimschoots financieel gecompenseerd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Online

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Online nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jasper Bredewout