Klacht: ZEER SLECHT!

op 17 oktober 2016 over Typhone in de categorie Telecomwinkels

Op 22 juli via de websitel van Typhone een zakelijke abonnement van Tele 2 samen met een iPhone 6S besteld.

Dit zou volgens Typhone wegens drukte 5 werkdagen in beslag nemen.

Na een aantal weken nog steeds niets ontvangen.Vervolgens na veel gebel zou dan eindelijk het bestelde worden geleverd.Uiteindelijk kwam een koerier maar deze had alleen een simkaart maar geen iPhone.
We hebben de simkaart geweigerd en besloten om de bestelling te annuleren.Een aangetekende brief en een e-mail gestuurd waarin we hebben aangegeven om van de bestelling af te zien.Als niet aan de levertijd kan worden voldaan dan is het wettelijk gezien altijd mogelijk om te annuleren.Verschillende telefoontje gepleegd maar tot op heden geen enkele bevestiging van de annulering en ondertussen betalen we vanaf 19 september al het abonnement bij Tele 2!Iedere keer wordt er van alles en nog wat beloofd maar er gebeurd helemaal niets!Dus denk goed na voordat je iets besteld bij Typhone!

Het zou erg fijn zijn als de bestelling zou worden geannuleerd en aan Tele 2 wordt doorgegeven waardoor we niet meer hoeven te betalen voor iets wat we niet hebben!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Typhone

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Typhone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sumiko