Klacht: zeer regelmatig geen toegang tot mijn account van de OVchipkaart

op 27 november 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn vrouw heeft regelmatig geen toegang tot de gegevens van haar OV Chipkaart. De gebruikersnaam (gelijk aan het e-mailadres wordt niet herkend . De volgende keer wordt het wachtwoord weer niet herkend.
Alle reclame van de NS komt wel op het juiste E-mail adres binnen.
Haar gegevens zijn: G.T.Picard-Voermans
kaart no 3528 0234 1515 8947
E-mail adres hpicard@tele2.nl

Gewenste Oplossing:

We willen een nieuw account aanmaken voor deze kaart

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hpicard@tele2.nl