Klacht: Zeer pijnlijke fout

op 12 juli 2012 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op maandag 9-7-2012 zou in de ochtend een telefoon omgeruild worden. Maar om 15.30 was er nog niemand geweest. We hebben gebeld en er werd verteld dat wij niet thuis waren. De chauffeur had een briefje door de bus gedaan. Nu waren wij die ochtend in de gang aan het behangen en hebben uitzicht op de voordeur. Er is echt niemand geweest en het briefje is niet gevonden. Aan de andere kant van de lijn werd bij hoog en laag volgehouden dat de chauffeur voor een dichte deur heeft gestaan. Sterker nog; de chauffeur had in onze straat gekeerd en is nogmaals langs gereden. Knap…..in onze straat kan je niet keren, zo smal is het er. En trouwens; wij hebben 2 honden die aanslaan als er maar iemand een stap op de stoep zet. Er moest een nieuwe afspraak gemaakt worden.

Twee dagen later stond ik bij de buurvrouw binnen. Zij woont in een straat ACHTER ons; ook op nr 10. Haar man is 9-7-2012 overleden, (in het ziekenhuis), stond thuis opgebaard en ik bracht hem een laatste groet. Zij vertelde mij dat er mensen aan de deur waren geweest en een briefje door de bus hadden gedaan. Maar ze wist echt niet wat die mensen kwamen doen. Of ik ze soms gezien had en van welk bedrijf ze dan zouden zijn. Ze liet me het kaartje zien en de puzzel viel op zijn plaats……ze hadden zich in de straat “vergist”.

Ik moet er niet aan denken dat de chauffeur een uur later had aangebeld.

Gewenste Oplossing:

Een welgemeend sorry aan de buurvrouw. Dit is echt dom van de chauffeur. De straatnamen lijken in het geheel niet op elkaar. En een excuus naar ons. Wij zijn wel degelijk de hele dag thuis geweest. En als wij als bewoners zeggen dat er in inze straat niet gekeerd kan worden, neem dat dan aan! En hou niet vol dat de chauffeur wel gekeerd heeft in de straat.

Misschien een oplossing als de chauffeur voor het uitstappen de straatnaam nog eens controleert?

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Dynalogic

4 jaren geleden - Om uw klacht te kunnen beoordelen ontvangen wij graag de volgende informatie van u: - Naam - Postcode - Woonplaats - Ordernummer

Dynalogic

Heeft op 18 maart 2013 om 16:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben uw order niet kunnen achterhalen daar wij de nodige informatie niet hebben ontvangen. Wij kunnen deze situatie dan ook niet verder beoordelen.

Met vriendelijke groet,

Dynalogic B.V.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door abcjacqueline