Klacht: Zeer onvriendelijke telefonisten

op 07 juni 2016 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Ik ben ten onrechte gebeld en gesmst door dit bedrijf. Ik ben verhaal gaan halen, omdat mijn telefoonnummer schijnbaar aan een verkeerd dossier is gekoppeld. Als ik vraag hoe ze aan mijn nummer komen krijg ik geen antwoord. Bovendien wordt er door verschillende onbeschofte telefonisten door mij heen gepraat! Als ik zeg dat ik ze zeer onvriendelijk vind en waarom zegt ze dat ze het niet vindt kunnen en hangt ze op! Het is duidelijk dat hier zeer laag geschoolde en onprofessionele mensen werken. Goed bezig!

Excuses voor het gedrag van de telefonisten van de betreffende personen. Duidelijkheid over hoe ze aan mijn nummer komen en het verwijderen hiervan.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Syncasso over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Syncasso in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Syncasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Syncasso

Heeft op 14 juni 2016 om 12:21 geantwoord

In de bovenstaande kwestie heeft Syncasso op 14 juni jl. telefonisch contact opgenomen met de betrokkene, tijdens het gesprek hebben wij de gang van zaken met betrekking tot het op deze klacht betrekking hebbende dossier uitvoerig met de betrokkene besproken. Tevens hebben wij excuses aangeboden voor het ongemak wat hierdoor is veroorzaakt.

Heeft op 14 juni 2016 om 16:32 geantwoord

Het telefoontje kwam niet gelegen, maar Syncasso kon me niet later terugbellen. De gang van zaken is zeker niet uitvoerig besproken zoals ze in de ''oplossing'' aangeven. Syncasso heeft bovendien de verkeerde persoon per mail benaderd m.b.t. de klacht. Ze gaan verkeerd om met prive gevoelige informatie. Het gesprek heeft slechts 1 minuut geduurd en ik kreeg vooral de indruk dan ze het snel wilden afhandelen i.p.v. hun welgemeende excuses aanbieden.

Alle klachten die gemeld zijn door Roostulp