Klacht: Zeer onvriendelijke klantenservice

op 25 januari 2014 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Op 10 jan jl contact gehad met klantenservice telfort. Vanwege het feit dat de facturen op het verkeerde rekeningnummer werden afgehouden. Mevrouw aan telefoon die gebrekkig abn sprak ( wat ze overigens geloof ik allemaal daar doen maar dat terzijde ) vertelde mij dat in systeem wel mijn rekeningnummer stond en dat de fout dus bij mij lag en ik dus onvoldoende saldo op mn rekening zou hebbe gehad ( wat niet zo was). Ik probeerde haar uit te legge dat in verlede al eens een betaal afspraak geweest was maar dat ik daar toen ander rekeningnummer voor op moest geven, heb ik ook gedaan. En vanaf die tijd worden de facturen steeds van dat rekeningnummer afgeschreven. Aangezien ik met de medewerker niet verder kwam en ik me vreselijk begon te irriteren en aan de manier van antwoord geven, vroeg ik of ze mij wellicht door kon verbinden met een andere collega of iemand die over t team gaat maar toen werd echter de verbinding verbroken. Ik heb direct daarop weer terug gebeld en heb de volgende medewerker zelfde probleem voorgelegd. Deze maakte een betalingsregeling met mij en mij werd nadrukkelijk gezegt dat bankrekening goed in systeem stond en dat het bedrag ook van dat rekeningnummer zou worden afgeschreven. 21 januari jl hoor ik echter door de financieel beheerder van mn moeder (waar ik rekeningnummer eerder eens van doorgegeven had) dat telfort het 1ste termijn van betalingsrekening weer van die rekening had afgeschreven. Ik heb toen 24 januari weer telefonisch contact opgenomen met de klantenservice en kreeg na mijn idee weer zelfde medewerker aan de telefoon die me eerder die maand verbinding verbroken had. Ik legde haar mn verhaal weer uit. Nu was het de schuld weer van de bank de bank deed dat iets verkeerd lag absoluut niet aan telfort. Meerdere keren gezegt dat er wel degelijk iets verkeerd staat in systeem want ja bank boekt alleen de opdrachten af die aan hun gegeven worden. Toen ik wederom vroeg voor andere medewerker omdat ik nog geirriteerder raakte door hele gebeure omdat ik gewoon niet geloofd en verder geholpen werd, maar eerder voor gek verklaard werd. Werd mij WEEEEEEEER de verbinding verbroken. Daarna weer terug gebeld en toen kreeg ik weer andere medewerker aan de lijn die heeft mij uiteindelijk de tip gegeven om komende maandag nog eens terug te bellen en dan naar financiele afdeling moest vragen. U zult natuurlijk begrijpen dat ik het allerminst normaal vind dat er zo met klanten om gegaan word door bepaalde medewerkers van jullie. Ik ben nu vele telefoontjes verder zeker 2 uur of langer aan telefoon met jullie gehange, 30 euro kwijt aan telefoonkosten en ben (tot nu toe) nog geen stap verder !! Daarom dat ik een klacht wil indienen voor tegen de medewerker(s) en zowel de klantenservice opzich. Ik heb meerdere telefoontjes gepleegd met diverse medewerkers en allemaal spreken ze gebrekkig abn ! Ik heb absoluut niks tegen buitenlandse mensen maar door met sommige is een duidelijke kloof zichtbaar betreft communicatie !!

Dat deze klacht serieus genomen word !
En een tegemoetkoming zou wellicht mooi staan voor de gemaakte onnodige lange telefoontjes waarvan 2 gewoon verbroke werden nadat ik lang gewacht had eer ik eens iemand aan de lijn kreeg

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ut ange