Klacht: Zeer Onvriendelijk en geen verstand van zaken in eigen branche

steven09 op 21 december 2019 over V.o.f. De Sigaar in Almere in de categorie Sigarenwinkel

Ik kwam binnen en de dame achter de balie was overdreven, goedemorgen mevrouw, wat wilt u hebben mevrouw, weet ik niet mevrouw, anders nog iets mevrouw enz op een on beleefde en koude toon. Je voelt je niet welkom in de winkel en een simpele vraag kan niet beantwoord worden. Ik kreeg het gevoel van rot op niet welkom hier heb absoluut geen zin om te werken en ben je nog niet klaar of ga je nooit weg. Meteen laatste keer dat ik daar ben geweest. Zo jammer dat de sigerenman op stadhuis plein en almere buiten ermee stoppen. De mensen van de sigaar kunnen van hun heel wat leren over klantvriendelijkheid.

Antwoord op een vraag of de moeite doen proberen een antwoord te geven want je verkoopt tabak weet er dan wat over en wees blij dat je een klant in je winkel hebt in plaats van ze de deur uitkijken.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over V.o.f. De Sigaar in Almere

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over V.o.f. De Sigaar in Almere nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door steven09